Over ons

ICT Statement is sinds 2006 actief als consultancy organisatie, waarin de bemiddeling van interim IT professionals centraal stond. Sinds 2018 heeft ICT Statement zijn dienstverlening aangepast aan de veranderende behoefte in de markt. Onze doelstelling is dat wij onze opdrachtgevers willen helpen om beter grip te krijgen op de inzet van hun ICT personeel en hun personeelskosten door:

  • het duurzaam vinden en binden van geschikte ICT kandidaten voor vaste functies;
  • het invullen van de tijdelijke behoefte aan ICT Professionals/ het opbouwen dan wel uitbreiden van een flexibele schil;
  • het terugdringen van het verloop in functies;
  • het toetsen van de arbeidsvoorwaarden (incl. CAO) aan de huidige wet -en regelgeving;
  • het terugdringen van het ziekteverzuim;
  • het terugdringen van ontslagpremies en transitievergoedingen;
  • de organisatie te helpen met al hun HR en arbeid juridische vraagstukken.

Onze kennis en kunde vormt daarvoor altijd de basis. Graag helpen wij niet alleen onze klanten maar bieden wij onze kennis en kunde ook aan richting de rest van de markt. Volg ons ook online op LinkedIn om op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen en van relevante marktkennis.

Als je meer grip wilt hebben op jouw ICT afdeling, ICT medewerkers en/of jouw personeelskosten, neem dan gerust contact met ons op.

Samen kijken we naar wat écht werkt!