Even voorstellen

Henk Eshuis

Sinds 1985 ben ik werkzaam in de IT. Ik heb verschillende functies doorlopen op het IBM Mainframe platform beginnend als operator en van daaruit doorgegroeid naar werkvoorbereider, applicatiebeheerder en trainer.

Ik merkte dat mijn hart veel meer bij de mensen ligt in plaats van alleen bij de techniek. Vandaar dat ik een overstap heb gemaakt in 1998 naar de functie van fieldmanager. Vanuit mijn rol als fieldmanager heb ik jarenlange intensieve relaties met de medewerkers opgebouwd. Hierin probeerde ik de medewerkers te motiveren en te stimuleren.

Na deze bijzonder mooie periode heb ik de overstap gemaakt naar accountmanagement. Hierin staat het klantencontact centraal en is er nog steeds een sterke link naar de medewerkers.

Na jarenlange ervaring bij verschillende organisaties wilde ik de volgende stap in mijn carrière maken. In 2006 ben ik ICT Statement gestart, een detacheringsorganisatie waarin wij de focus hebben op eindklanten. Mijn overtuiging is dat zakendoen met elkaar een lange termijn verbintenis is. Met mijn openheid en directheid probeer ik iedere keer weer een statement te maken. Helder communiceren; daarmee wil ik het verschil maken.